o FAQ - Futonota.fi

Usein kysyttyä

 Ostoehdot
1. Mitä tapahtuu, jos tilauksen tekemisen jälkeen minä saan sähköpostiviestin siitä, että yksi tai muutama tuote on jälkitoimituksessa?

Tapauksessa, kun osa tilauksen tuotteista on varastossa ja osa on tilattu ja odotettavissa, tilaus lähetetään kokonaan silloin, kun puuttuvat tuotteet saapuvat varastoon. Mikäli haluat saada varastossa olevat tilauksen tuotteet välittömästi ja muut tuotteet jälkitoimituksena myöhemmin, mainitse siitä viestissä tilatessasi.


2. Tuotesivulla on mainittu, että tuote on varastossa, mutta olen saanut sähköpostiviestin siitä, että tuotetta ei ole varastossa. Mitä on tapahtunut?

Voi tapahtua niin, ettei tuotetta ole mahdollista toimittaa vaikka sivulla tuote on saatavilla. Tämä voi johtua useista syistä, mm. silloin, kun tilataan suurempi määrä tuotetta kuin on olemassa varastossa, koska useammat asiakkaat voivat tilata tuotetta samanaikaisesti, joskus sattuu myös virheitä varastossa jne.

Pyrimme valvomaan jatkuvasti varastoa ja tuotteiden saldoa ja pyydämme anteeksi, ellemme pysty toimittamaan tilattua tuotetta.

Joka tapauksessa me käsittelemme kokonaistilausta ja otamme yhteyttä sinuun ehdottaaksemme seuraavat ratkaisut: 

1. odottaa puuttuneita tuotteita 4-8 viikkoa;

2. vaihtaa puuttuvan tuotteen varastossa olevaan tuotteeseen;

3. peruuttaa tilauksen ja saada täyden hyvityksen.


 Toimitus
3. Hoidatteko te tilausten toimitusta?

Kyllä. Me toimitamme tilaukset maanlaajuisesti. Meillä on kotiin- ja töihin kuljetuksia iltaisin ja aamuisin Nettivaraston välityksellä pääkaupunkiseudulle ja Postin välityksellä pääkaupunkiseudun ulkopuolelle. 


4. Onko teillä mahdollisuus ottaa minun vanhan sängyn/ patjan hävitettäväksi?

Ei, valitettavasti meillä ei ole sitä mahdollisuutta.


5. Kuinka kauan toimitus kestää?

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on 2-3 työpäivää pääkaupunkiseudulle ja 3-10 työpäivää pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.

HUOM! Joillekin syrjäisille alueille toimitusaika voi olla pidempi kuin 10 työpäivää.

Jälkitoimitettavien tuotteiden toimitusaika on noin 4-6 viikkoa, jos tuotteet tulevat Tanskasta, ja 4-8 viikkoa, jos ne tulevat Italiasta. Tuotteen saatavuus näkyy tuotesivulla.


6. Kuinka paljon maksaa XXX –tuotteen toimitus osoitteeseen NNN?

Kun lisäät tuotteen ostoskoriin ja rekisteröidyt asiakkaaksi meidän verkkokaupassa ja mainitset toimitusosoitteen, näkyy tarkka toimitusmaksu liittyen juuri tähän tuotteeseen ennen maksua.


7. Saanko noutaa tilaukseni itse?

Valitettavasti et.


 Turvallisuus ja maksu
8. Miten voin maksaa tilaukseni?

Me tarjoamme turvallisen korttimaksun VISA ja MasterCardilla yhteistyössä DIBS:n kanssa. DIBS on Pohjoismaiden johtava nettimaksupalvelujen tuottaja, ja sertifioitu korttiteollisuuden uudistuneiden turvavaatimuksien mukaisesti. Lue lisää DIBS:sta täältä.

Lisäksi voit maksaa tilauksesi PayPal-tililtäsi tai käteisellä tuotteiden vastaanoton yhteydessä (maksutapana COD).


 Näyttelytila ja muut aiheet
9. Onko teillä näyttelytila, missä me voisimme kokeilla sohvia?

Kyllä. Meillä on näyttelytila Norjassa osoitteessa: Trondheimsveien 436B, 0962 Oslo, 3. kerros. Näyttelytila on avoinna torstaisin 16.00-18.00 välisenä aikana.

Soita 94 42 30 29, kun olet ovella. NB! Tällä puhelinnumerolla saat yhteyttä vain näyttelytilaan. Mikäli syntyy muita kysymyksiä, lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen post@futonota.fi.

Meillä on seuraavat tuotteet esillä näyttelytilassa:

-vuodesohvat Fresh, Figo;

-vuodetuolit Nido, Dice, baby HIPPO;

-Patjat: Perinteinen orgaaninen futon, Mukava Eliitti Futon, Double latex futon, Coco futon;

- Takaokaya:n Zabuton tyynyt, Kioto, Japani;

-sängyt: Eagle ja Isola; Sinulla on mahdollisuus katsoa ja kokeilla sekä Karup:n että Cinius:n tuotteita. Tuotteet on valmistettu FSC:n (Forest Stewardship Council) hyväksymästä mäntypuusta;

-pöydät: Moebius Bu (xBritt); PAR4 (Sculptures Jeux);

-päänojat Futon ja Pimp;

-tatami matot ja tyynyt,

-patjanpäälliset seuraavissa värissä: Flax, luonnonvalkoinen ja musta,

-tilanjakajat Shoji kukilla, tilanjakajat Eudes ja puinen valkoinen seinäke luukuilla,

Näyttelytilassa meillä on Karup:n, Cinius:n, Sculptures Jeaux:n, Takaokaya:n ja xBritt:n näytteitä ja katalogeja.


10. Onko teillä näyttelytila, jossa me voimme katsoa ja kokeilla eri patjoja?

Kyllä. Meillä on näyttelytila Norjassa osoitteessa: Trondheimsveien 436B, 0962 Oslo, 3. kerros. Näyttelytila on avoinna torstaisin 16.00-18.00 välisenä aikana.

Soita 94 42 30 29, kun olet ovella. NB! Tällä puhelinnumerolla saat yhteyttä vain näyttelytilaan. Mikäli syntyy muita kysymyksiä, lähetä sähköpostiviesti osoitteeseen post@futonota.fi.

Meillä on seuraavat tuotteet esillä näyttelytilassa:

-vuodesohvat Fresh, Figo;

-vuodetuolit Nido, Dice, baby HIPPO;

-Patjat: Perinteinen orgaaninen futon, Mukava Eliitti Futon, Double latex futon, Coco futon;

- Takaokaya:n Zabuton tyynyt, Kioto, Japani;

-sängyt: Eagle ja Isola; Sinulla on mahdollisuus katsoa ja kokeilla sekä Karup:n että Cinius:n tuotteita. Tuotteet on valmistettu FSC:n (Forest Stewardship Council) hyväksymästä mäntypuusta;

-pöydät: Moebius Bu (xBritt); PAR4 (Sculptures Jeux);

-päänojat Futon ja Pimp;

-tatami matot ja tyynyt,

-patjanpäälliset seuraavissa värissä: Flax, luonnonvalkoinen ja musta,

-tilanjakajat Shoji kukilla, tilanjakajat Eudes ja puinen valkoinen seinäke luukuilla,

Näyttelytilassa meillä on Karup:n, Cinius:n, Sculptures Jeaux:n, Takaokaya:n ja xBritt:n näytteitä ja katalogeja.

Meillä toimii myös laajennettu palautusoikeus koskien Futon patjoja ja suuria Karup:n tuotteita kuten tuoleja, sohvia ja sänkyjä sillä ehdolla, että sinä et ole nähnyt tuotetta näyttelytilassa. Toisin sanoen sinulla on oikeus kokeilla tuotetta 14 päivän kuluessa ja peruuttaa kaupan palauttamalla tuotteen, ellei se jostakin syystä sovi sinulle. Tässä tapauksessa ota yhteyttä meihin ja me järjestämme tuotteen palautuskuljetuksen meidän kuljettajan avulla. Lisätiedot löytyvät Kauppaehdoista.


11. Onko mahdollista katsoa tuotteita teidän varastossa, joka sijaitsee osoitteessa Nettivarasto c/o Van & Poika, Tiilenpolttajankuja 6, 01720 Vantaa?

Ei, valitettavasti se ei ole mahdollista.


12. Onko mahdollista saada tuotteiden kangasnäytteitä?

Kyllä, se on mahdollista, ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen avulla, mainitse nimesi, osoitteesi ja kirjoita sinun haluavasi saada kangasnäytteet. Me lähetämme kangasnäytteitä sinulle 2-3 päivän kuluessa. Se on maksutonta. Voit tutustua kangaskokoelmaan tässä: materiaalikokoelma.


13. Tuleeko minun palauttaa kangasnäytteet?

Ei, sinun ei tarvitse palauttaa kangasnäytteitä. Sinä voit säilyttää ne ja näyttää ystäville ja tuttaville.


14. Mitä tuotteita voisin katsoa ja kokeilla näyttelytilassa?

Meillä on seuraavat tuotteet esillä näyttelytilassa:

-vuodesohvat Fresh, Figo;

-vuodetuolit Nido, Dice, baby HIPPO;

-Patjat: Perinteinen orgaaninen futon, Mukava Eliitti Futon, Double latex futon, Coco futon;

-sijauspatjat villa-, pellava-, hevosenjouhi ja kamelivillatäytteellä

- Takaokaya:n Zabuton tyynyt, Kioto, Japani;

-sängyt: Eagle ja Isola; Sinulla on mahdollisuus katsoa ja kokeilla sekä Karup:n että Cinius:n tuotteita. Tuotteet on valmistettu FSC:n (Forest Stewardship Council) hyväksymästä mäntypuusta;

-pöydät: Moebius Bu (xBritt); PAR4 (Sculptures Jeux);

-päänojat Futon ja Pimp;

-tatami matot ja tyynyt,

-patjanpäälliset seuraavissa värissä: Flax, luonnonvalkoinen ja musta,

-tilanjakajat Shoji kukilla, tilanjakajat Eudes ja puinen valkoinen seinäke luukuilla,

Näyttelytilassa meillä on Karup:n, Cinius:n, Sculptures Jeaux:n, Takaokaya:n ja xBritt:n näytteitä ja katalogeja.

Näyttelytilassa ei ole Roots eikä Funk tuotteita.


Tuote on lisätty tuotevertailuun!